Wednesday 3 July 2013

VPN på PC og Windows Home Server

VPN på PC og Windows Home Server


VPN på PC og Windows Home Server
Heisann,
Lurer litt p det med VPN p PC, og Windows Homeserver.
Jeg har en PC med VUZE og utorrent fildelingsprogram p. Kjrer det slik at det lastes direkte ned p harddisken p Windows home server. (Satt til laste ned p serveren i innstillinger p fildelingsprogrammet p PC).
Har anskaffet p min PC, VPN programmet IVPN, som jeg tenkte teste ut.
Jeg startet VPN, og IP-adressen blir forandret. Men Windows Home Server beholder fortsatt den gamle adressen da det ikke er VPN program p den.
Nr jeg da bruker nedlastingsprogrammet p PC, og laster ned p serveren, vil da IP-adressen bli synlig pga serveren ikke har noen VPN?
Ser ogs det er mulig route all trafikk gjennom VPN p routeren med en router som har DD-WRT. Er det noe jeg br ha? og hvilken router annbefales?
Eller br jeg laste filene direkte ned p min PC for vre sikker?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



buy cheap vpn at vpntraffic

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.