Monday 29 October 2012

spotify magyarországról

Hvordan sætter jeg min computer op til at køre VPN?

Hvordan sætter jeg min computer op til at køre VPN?

 

Hvorfor VPN?

 

Anonymitet

Er du træt af at blive overvåget at din administrator eller udbyder, når du surfer rundt? Med en VPN forbindelse er din trafik altid krypteret, og du kan hverken blive overvåget af din lokale eller eksterne administrator!

Med VPN kan du trygt og roligt surfe rundt uden at skulle være bange for at blive afsløret i, hvad du bruger internettet til.

Frihed

Spærrer din arbejdsgiver, administrator eller internetudbyder for sider eller services, du gerne vil kunne bruge? Bor du i et land der blokerer for Skype, Facebook, Youtube og andre sider, du gerne vil bruge? Eller befinder du dig på en skole hvor der er blokeret for spil?

Med VPN har du altid adgang til det store internet uden blokeringer!



spotify magyarországról

spotify magyarországról

 

Olyan virtuális számítógépes hálózat, amely publikus kommunikációs csatornák és eszközök segítségével valósul meg, de az azokon zajló esetleges egyéb forgalomtól elkülönülő, mások számára nem hozzáférhető egységet képez.

1. Böngészési korlátozások feloldása (gmail, facebook, myspace)

2. Internet korlátozások feloldása (torrent, voip, WoW)

3. Minden csatlakozásnál saját, fix vagy véletlenszerű IP

4. Biztonságos csatlakozás WiFi/Hotspot felhasználóknak

5. Beépített, személyre szabható tűzfal

6. Gigabit BIX hálózati csatlakozás

7. Adatforgalmi és sebesség korlátozás nélkül

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.